28 mei, 26e dag, Bangkok. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu 28 mei, 26e dag, Bangkok. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

28 mei, 26e dag, Bangkok.

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

28 Mei 2009 | Thailand, Bangkok

Weer in Bangkok aangekomen. Vanmorgen om kwart over 9 kwam de taxi ons halen en naar Denpasar brengen. Het was wel lekker rustig om eens gereden te worden. Zeker voor Huib, kon hij lekker om zich heen kijken.
De reis ging voorspoedig: 12 uur weg, om kwart over 3 in Bangkok, we hebben iets meer dan 4 uur gevlogen, maar het tijdsverschil is hier een uur.
Eerst de was naar de wasserette gebracht: morgen alles schoon en gestreken voor een habbekrats. Van Adjo geleerd! (waarvoor dank!)
Daarna de blouses van Joke laten innemen, want hij had ze niet helemaal goed gemaakt, dus die kans krijgt hij nu. Daarna nog 2 boekjes gekocht om morgen de dag door te komen, als Huib zich laat masseren.
Wellicht tot morgen.

• 28 Mei 2009 - 11:46

José:

Dat lijkt me een leuk gevoel...iets in laten nemen. Bij mij is het vooral uitleggen.

• 28 Mei 2009 - 16:07

Mir:

Ja, dat deed ik ook altijd even alles laten wassen voordat je naar huis gaat. Scheelt een hoop gedoe thuis.
    Lekker hoor nog een massage.
    Julie is gisteravond niet echt lekker geworden. Een beetje verhoging. Waarschijnlijk door de tanden. Haar oog is ook ontstoken en het eten is weer drama. Daarentegen slaapt ze fantastisch. Het zal wel weer met een sisser aflopen.
    Nog veel plezier daar. Liefs, Mir

• 28 Mei 2009 - 20:47

Adjo:

Kan ik nog wat voor jullie in huis halen? brood of zo? Ik weet niet hoe laat jullie zaterdag landen en dan heb je gelijk 2 Pinksterdagen waarop alle winkels dicht zijn!
    Ik hoor het wel, o.k.?