26 en 27 mei, 24 en25e dag, Seminyak. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu 26 en 27 mei, 24 en25e dag, Seminyak. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

26 en 27 mei, 24 en25e dag, Seminyak.

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

27 Mei 2009 | Indonesië, Bali

Zo, dit zijn twee dagjes om lekker in de tuin te liggen op een ligstoel, met uitzicht op stoere jongens die aan het surfen zijn. Mooi gezicht, ze wachten een hoge golf af en dan is het gaan!
Morgen vliegen we om 12 uur naar Bngkok, en komen daar om 6 uur aan. Het wordt langzamerhand routine om dan naar Siam 2 te gaan. We hebben dan daar nog 1 dag en dan weer in het vliegtuig naar Dusseldorf.
We zijn benieuwd hoe het thuis allemaal erbij staat na een maand.

P.s.Ja, Gerke, we verwachten veel kleinkinderen!

• 27 Mei 2009 - 08:22

José:

Goede reis gewenst!

• 27 Mei 2009 - 08:49

Gerke:

Stoere jongens? Weet Huib dat ook..

• 27 Mei 2009 - 14:13

Adjo:

Ik hoor straks wel wat Siam2 precies inhoudt (een hotel of pension?) Merkte nl. dat Mijs en Caspar daar ook naar toe gingen.
    Zoals jullie merken mail ik nog steeds vanuit Boschoord en is m'n wandelvakantie met Marianne naar Madeira niet doorgegaan. Doen we gewoon volgend jaar(hebben we 2x voorpret). Goeie reis straks en behouden "vaart"!

• 27 Mei 2009 - 14:16

Mir:

He, nog even lekker genieten en dan weer naar Bangkok voor meer genietplezier.
    Hier gaat het goed. Julie heeft nog geen tanden maar ze komen er wel aan.
    X Mir