24 Mei, 22e dag, Lovina beach. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu 24 Mei, 22e dag, Lovina beach. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

24 Mei, 22e dag, Lovina beach.

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

24 Mei 2009 | Indonesië, Bali

Vanmorgen kwam de schoonmaker annex tuinman annex masseur aandacht besteden aan mijn hoest. Hij kon me wel masseren, zei hij.Nou, gezien de resultaten van Huib, had ik wel behoefte aan een goede massage (!).
Dus: na het vegen van de stoep en het verschonen van de lakens, was hij zo ver. 2 Matten van de tuinstoelen op de grond in de kamer, 2 handdoeken erop en: gaat U maar liggen. Hij op zijn knieen ernaast. Heerlijk was het. Of het geholpen heeft voor de hoest weet ik nog niet zo, want ondertussen was de dokter ook langs geweest, en die heeft me zelfgemaakte pillen gegeven. Dus wat het is weet ik niet, maar ik hoest een stuk minder. Stille krachten hier op Bali.
Deze dokter rekent voor de buitenlanders voor alle visites die hij draait bij je een standaard-tarief van 60 euro. Daarvoor komt hij elke keer dat je hem roept. In zijn wachtkamer hangt een bordje dat hij voor locals gratis consult geeft, vertelde Ruud.(eigenaar hotel).
Vanmiddag een ritje gemaakt naar de Hot Springs. Dat is een warme bron van 32 graden die uit de rotsen komt. Daar zijn 3 bassins voor gemaakt. Het was alleraardigst om te zien dat het alleen Balinezen zijn, die daar badderen. En een plezier dat ze hebben! Het deed me denken aan onze sauna's.
Verder gereden door de bergen naar het Bakaumeer. Dat hebben we bijna niet gezien, want toen stortregende het - een neorme tropische stortbui. Alles wat normaliter in t-shirts hier rondrijdt had plots een poncho aan. Alsof het uitgedeeld was. De straten stonden blank en veranderden in rivieren. Soms zagen we het asvalt niet meer, en daardoor ook de enorme kuilen in de weg niet meer. Morgen gaan we naar de zuidkust ter voorbereiding op onze terugvlucht naar Bangkok. Of er in Kuta-beach ook een internet is, wachten we maar weer af.
Anders wordt het de 28 in Bangkok.

P.s. van Marije een sms-je gehad dat ze heeft gekayakt met haar dikke buik. En dat ze het erg naar hun zin hadden. Morgen is Cas jarig.
Mir, mocht je dit lezen: fijn gehad?
Vast wel.
Gerke: mijn reactie op jouw rteactie: zie gister.

  • 24 Mei 2009 - 19:55

    José:

    Hoi,
    Weer terug uit Lipp. Vrijdag was de trouwerij van Jacomijn en Jan. Een volle Westerkerk met Jos (vader Jacomijn ) aan het orgel en ook nog een trompettist en een hoboist. Erg fraai allemaal. Leuk idee dat onze ouders en janeke haar ouders ook in deze kerk getrouwd zijn. Het is hier prachtig weer dus hebben we gefietst van Terherne naar Goingarijp en retour. Goed van ons vind je niet. Extra pijnstillers en dan lukt het een uur!
    Geniet van de laatste dagen. Ik zal je berichten missen als jullie weer thuis zijn.
    Liefs van José

  • 25 Mei 2009 - 09:00

    Gerke:

    Hey la hola, de laatste dagen alweer voor jullie... blee. Of ook wel zin om weer naar huis te komen? Ik ga de berichten missen! Kunnen jullie hier niet mee doorgaan? Oma dacht dat je het fijn vond om boodschappen mee te doen.. ik hoop niet dat ik je heb beledigd..

  • 25 Mei 2009 - 17:59

    Mir:

    Daar was ik weer....
    Ons weekend Antwerpen was idd heel gezellig. Het weer zat ons erg mee.
    Voor Cor en Maria was het een weekend met slaapgebrek. Julie lijkt 4!! tanden te krijgen. Ze heeft een loopoor, dikke klieren en is hangerig. De blazen staan op haar tandvlees.
    Vanmorgen in het ZH geweest voor Julie ivm haar fontanel. De arts maakte zich geen zorgen. Als het met 2 jaar niet dicht is dan is het niet regulier. Ze hebben haar nog wel geprikt om de nierfunctie en de schildklierfunctie te testen. Om het hele plaatje compleet te hebben. Over 2 weken hebben we dan een belafspraak met de arts.
    Verder alles goed.
    Lekker genieten van het moois en goeds dat Bali te bieden heeft. Dikke X Mir

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

huib en joke

Dag iedereen! Zijn wij even modern: onze reis naar Thailand op deze site te zetten! Het is voor ons meteen een mooie bundeling, zo snijdt het mes aan 2 kanten...

Actief sinds 24 Feb. 2008
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 23189

Voorgaande reizen:

03 Mei 2009 - 30 Mei 2009

Joke en Huib op Bali

26 Februari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: