9 Mei, zevende dag, Sanur. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu 9 Mei, zevende dag, Sanur. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

9 Mei, zevende dag, Sanur.

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

09 Mei 2009 | Indonesië, Bali

Nog steeds aan het freewheelen in Sanur. Vanmorgen hoorden we dat we gisteravond net te vroeg van tafel zijn gegaan op het strand, want tien minuten daarna kwam een grote zeeschilpad het strand op, en heeft 5 meter van ons tafeltje zijn eieren gelegd. Vorig jaar heeft hij dat ook gedaan en volgens de verhalen kwamen er toen 100 jonkies uit!
Weer begonnen met een fikse ochtendwandeling. Het is volle maan en dan is het hier feest: dan wordt er extra geofferd. Stapels hoog lagen de offerbakjes. Ook was een restaurant dicht. Verder geluierd en getracht op internet een kamer in Ubud te vinden. Volgens internet alles vol volgende week. Toen hebben we hier gevraagd, maar hier idem dito. Maar er was nog wel een ander hotel, dat nog wel een kamer voor ons had. De receptionist heeft ons er met de auto heengereden. Het was mooi, maar niet aan het strand, en dat is toch wel erg lekker als we na een trip thuiskomen 's avonds die zeewind. Toen geprobeerd een auto te huren m.i.v. maandag, maar ook dat wil nog niet erg, zeker ook aan het feestvieren.
Vanavond volgens traditie grote scampies van het houtskoolvuurtje gegeten.

  • 09 Mei 2009 - 13:04

    G:

    Hallotjes! Tsja ik krijg om mijn oren dat ik niks uitspook.. Werk sinds kort in de leukste kroeg hier in de buurt. Erg naar mijn zin! Daarbij sinds donderdag een beetje aan de griep (Mexicaanse?) maar het gaat al een stuk beter. Daarnet mijn vrouw op de boot gezet voor 12 dagen. Dus lekker rustig thuis, lees saai.. Zit nu toevallig naar een docu te kijken over de Zapatisten in San Cristobal. Had daar al een docu gezien maar deze gaat voornamelijk over de laatste jaren. Ik vermaak me dus wel! Net als jullie!!

    Hoe is het op Bali?

  • 09 Mei 2009 - 15:18

    Mir:

    Vandaag een fotosessie gedaan met Julie in de V&D. Bij zo'n zwangerschapsdoos kreeg je voor elk half jaar een gratis foto. De 28e mag ik er 1 uitzoeken, gratis. Nu blijken die foto's 25 euro te kosten!! Dus het blijft ook bij 1 foto. Morgen ga ik in de verwenstand.
    Koen heeft me al 1 cadeautje gegeven...een boek met verhalen achter de lonely planret

  • 09 Mei 2009 - 15:23

    Mir:

    Sorry, planet. het zijn short stories of grappige, enge, vremmde dingen die schrijvers meemaakten. Lijkt me erg leuk om te lezen.
    Die schildpad is toch wel erg bijzonder. Het schijnt dat ze altijd terug keren naar hun geboortegrond om eieren te leggen. In Sri Lanka hadden we de mazzel om er een stuk of 50 uit het zand te zien kruipen en als een dolle richting de zee te peddelen. Wat een ervaring. Ik hoop dat jullie nog een auto te pakken krijgen anders wordt het een verplichte strandvakantie, mam, heb je wel genoeg boeken? Veel plezier, X van ons

  • 09 Mei 2009 - 20:02

    Bob En José:

    vandaag pas jullie wederwaardigheden kunnen lezen. Fijn dat jullie genieten! Op terschelling was het goed toeven, maar koud en heel veel wind. Ik woei af en toe uit mijn rolstoel En Bob maar duwen! Wel vaak zon de zon gezien, dus dat was heerlijk. Liefs van ons beiden, José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

huib en joke

Dag iedereen! Zijn wij even modern: onze reis naar Thailand op deze site te zetten! Het is voor ons meteen een mooie bundeling, zo snijdt het mes aan 2 kanten...

Actief sinds 24 Feb. 2008
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 23265

Voorgaande reizen:

03 Mei 2009 - 30 Mei 2009

Joke en Huib op Bali

26 Februari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: