10 Mei, achtste dag, Sanur. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu 10 Mei, achtste dag, Sanur. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

10 Mei, achtste dag, Sanur.

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

10 Mei 2009 | Indonesië, Bali

Vandaag verder gegaan met ons zwitserleven-gevoel. Vanmiddag een regenbuitje gehad, iedereen reageerde er totaal niet op: het leven gaat gewoon door.
Vanavond naar legongdans gekeken tijdens een buffet in ons hotel. Het was heel mooi, het begon met drie kleine meisjes van een jaar of acht. Het eindigde met de vlinderdans. Heel indrukwekkend allemaal en erg mooi om gezien te hebben. Er was ook een heel orkest bij.
Morgen gaan we naar Ubud, uiteindelijk toch een hotel daar kunnen boeken voor een redelijke prijs, hetgeen best wel moeilijk is.
Als het goed is staat er morgen om 11 uur een huurauto voor, en storten we ons in het verkeer. Ik ben zeer benieuwd, Huib zal eerst wel weer moeten wennen aan links rijden.
Hoop morgen meer te kunnen vertellen, want op het strand gebeurt eigenlijk steeds hetzelfde: kopje koffie, eten, vriendinnen die langs komen om te manicuren en de nummers van hun winkel doorgeven, te masseren enz. Dat is het wel zo'n beetje. Dus we kijken zo langzamerhand uit naar het echte leven op Bali.

  • 10 Mei 2009 - 18:14

    Mirjam:

    Oh oh wat is het leven toch zwaar.
    Vrolijk moederdag, je zal moeten toegeven dat we goed ons best hebben gedaan om het dit jaar spectaculair te laten verlopen. Mijs is nl helemaal niet naar Israel geweest maar naar Bali om die meisjes van 8 jaar twee weken lang te trainen. Gelukkig is het allemaal op tijd gelukt.
    Mijn eerste moederdag is heel fijn verlopen. Eerst uitslapen, daarna een uitgebreid ontbijt met nog een mooi boek en een cadeau van Julie: een voetafdruk, een sleutel naar haar hart en een gedichtje.Om te smelten..
    Cor en Maria waren er vandaag. Julie heeft voor haar verjaardag een fiets gekregen. Ze was er niet van weg te slaan. Hoe harder hoe beter. Ze krijste heel hard toen ik haar eraf haalde!

    Pas op met de rechterbaan...X Mir

  • 10 Mei 2009 - 18:17

    Julie:

    Ik heb een gedichtje geschreven aan mama voor moederdag, hier is ie:
    Lieve mama,
    ik ben nog veel te klein
    om een heel mooi lied te zingen
    stil te staan en niet te springen
    kus van mij, kus van mij
    want met jou ben ik zo blij!

  • 10 Mei 2009 - 20:21

    Mijke Van De Griek:

    zo hee, ben even snel door al jullie berichten gegaan...
    Wat een verhalen al weer, zeg!

    Morgen maar alles rustig overlezen.

    Ik kan jullie niet vertellen hoe trots ik ben dat jullie er voor hebben gekozen om wéér zo'n reis te maken met z'n tweeën.
    Het getuigt van zoveel liefde en kameraadschap, ik ben trots te zeggen dat jullie mijn papa en mama zijn.
    Dat wilde ik even kwijt op deze moederdag.

    Nou en voor de rest ben ik dus weer thuis.
    Ik ben zo goed als 'schoon'.
    Heul erg blij om m'n allerliefste lief weer te zien. Dan kom je erachter hoeveel je hem mist eigenlijk.

    Druif groeit flink, weegt nu al 1100gram!
    Ik inmiddels 8 kilo aangekomen :(
    ach, dat vliegt er vast weer af, zo...

    Nou, lieverds, geniet flink!
    en check even jullie hotmail.
    ga jullie een foto sturen waar jullie stil van worden.

    Kus en zoen en knuffel en kledder!
    jullie mijssie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

huib en joke

Dag iedereen! Zijn wij even modern: onze reis naar Thailand op deze site te zetten! Het is voor ons meteen een mooie bundeling, zo snijdt het mes aan 2 kanten...

Actief sinds 24 Feb. 2008
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 23248

Voorgaande reizen:

03 Mei 2009 - 30 Mei 2009

Joke en Huib op Bali

26 Februari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: