23 Mei, 21e dag, Lovina beach. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu 23 Mei, 21e dag, Lovina beach. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

23 Mei, 21e dag, Lovina beach.

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

23 Mei 2009 | Indonesië, Bali

Vanmiddag naar de repetities wezen kijken van de danseresjes in opleiding. Allerschattigst. Mooi om te zien hoe ze dingen leren, van heel eenvoudig tot heel ingewikkelde bewegingen en technieken. We waren n.l. uitgenodigd door de vrouw van de eigenaar om bij haar thuis dit te aanschouwen.
We werden om 3 uur opgehaald door de eigenaar van het hotel, die eerst zijn hele huis liet zien, waarna we op de publieke tribune, van 4 stoelen, mochten plaatsnemen. Het was 34 graden in de schaduw, maar een glas gemberwijn moest gedronken worden 's middags om 3 uur!
Kan je nagaan hoe Huib's hoofd er nadien uitzag! Daarna hebben we zijn overhemd en mijn t-shirt uitgewrongen.
Verder lekker rustig gedaan, en na het avondeten nog een hele poos zitten nakletsen met eigenaar en vrouw. De mooiste verhalen kwamen over tafel.
Omdat ik wat hoest, waarschijnlijk door de airco, ging zij de dokter bellen, die morgen langs komt en van haar OBH (een hoestdrank) moet meenemen. Maar omdat hij pas morgen komt, maakte ze alvast thee met verse gemberwortel en honing voor me.
Het restant hiervan staat in de koelkast op onze kamer voor eventueel vannacht.
Morgen zijn we van plan een tochtje te maken. We zien wel.

P.s. Gerke wat fijn dat je nu een auto hebt, ik hoop voor je dat hij het blijft doen!
Iedereen dikke zoenen.

  • 24 Mei 2009 - 11:42

    Gerke:

    Heeeeeeeey,

    Tis wel wat stiletjes op het forum nu de dames er van tussen zijn.. Bijzonder dat huib zijn hand het weer doet na die massage. Fijn.

    Yasmin en ik hebben vrijdag op zaterdag bij oma gelogeerd. Dat was mij een groot feest! vrijdag via Woudsend (heerlijk genoten van de koffie, brug en mooie weer) naar Heerenveen. Die kamer waar we in hebben geslapen is een goede kamer, hotelwaardig. Zaterdag eind vd middag zijn we weer naar Adam gegaan. Oma belde me daarnet nog dat ze nog steeds zat na te genieten! Zo leuk! Mir, Mijs en Anna: aanrader!

    Oma krijgt een nieuwe rolator. Nu is de vraag van oma aan joke of jij de oude wilt overnemen. Anders ruilt ze de oude in voor de nieuwe.

    Keep on genieten. Dikke kus.

  • 24 Mei 2009 - 12:55

    Joke:

    Gerke wat leuk!
    Dat was dus dik genieten, voor beide kanten begrijp ik.
    Ik wil geen rollator overnemen van oma, daar zie het nut niet van in, zo oud ben ik nog niet (misschien in oma's ogen, haha).
    Lieverds, ga verder met genieten!
    Dikke zoenen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

huib en joke

Dag iedereen! Zijn wij even modern: onze reis naar Thailand op deze site te zetten! Het is voor ons meteen een mooie bundeling, zo snijdt het mes aan 2 kanten...

Actief sinds 24 Feb. 2008
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 23238

Voorgaande reizen:

03 Mei 2009 - 30 Mei 2009

Joke en Huib op Bali

26 Februari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: