22 Mei, 20e dag, Lovina Beach. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu 22 Mei, 20e dag, Lovina Beach. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

22 Mei, 20e dag, Lovina Beach.

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

22 Mei 2009 | Indonesië, Bali

Nog even over gisteravond: Tijdens het eten traden er een aantal meisjes van 11, 12 en 13 jaar op met Balinese dansen., opgeleid door de eigenaresse. Daarna kwam de staff van het hotel, met gitaren, bongo's enz. (echt waar) liedjes zingen! Ze hadden eerst Hotel California, maar dan met de naam van dit hotel. Het was echt aandoenlijk om dit alles te zien. De eigenaresse zong zelf mee, en was duidelijk de stimulerende motor achter het geheel. Maar ze vonden het leuk om te doen. We moestyen alleen allemaal op ons eten wachten, totdat de hele voorstelling voorbij was. Wellicht speelde de kok ook mee.
De volgende dag zie je ze dan weer blaadjes vegen. Degene die dat deed, hanteerde de tambourijn. We maakten een praatje en hij vroeg of Huib gemasserd wilde worden. Hij ging zonder vragen,meteen aan de slag. Hij had het van zijn opa geleerd.
Maar hij kon het wel: Huib's hand kan hij na zijn val al een jaar niet helemaal sluiten, en nu, na deze massage wel!
Vanmiddag hebben we op het strand naar vissers gekeken die hun netten binnenhaalden. Met zijn allen trekken. Vanavond tijdens het eten een hele poos gekletst met de eigenaresse (een balinese - de eigenaar is nederlands). We zijn opgenomen in the family.

P.s.
Gerke, wat fijn dat Yasmin weer terug is. Heb je het lekker gehad? veel gezien?
Mir, ik ben te laat met jullie plezier te wensen, maar dat hebben jullie ook wel zonder dat.
Joos, vanavond hebben we voor jou genoten, heb je het gemerkt?
Iedereen dikke zoenen!

• 23 Mei 2009 - 08:18

Adjo:

Ben ik porverdrie de eerste met een reactie! Nou, leuke verhalen hoor. Ik kan het weer helemaal meevoelen: de warmte en de blik op de zee, heerlijk! Gisteren naar het huwelijk van Jacomijn geweest (vol ornaat in de Westerkerk, ook de receptie) en er een dagje Amsterdam van gemaakt met Indisch eten tot besluit, mmmm....
    Met de kippies en vissen gaat alles naar wens. We zullen vanaf nu de eitjes voor jullie vergaren en binnen neerleggen. Laatst was Tarek hier te logeren, die heeft samen met Jan nog een lading brandhout weggehaald en natuurlijk de vissen gevoerd wat-ie prachtig vond. Dag lieve twee, tot het volgend bericht.