12 Mei, tiende dag, Ubud. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu 12 Mei, tiende dag, Ubud. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

12 Mei, tiende dag, Ubud.

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

12 Mei 2009 | Indonesië, Bali

Eerst: hiep, hiep, hoera, Julie is 1 jaar!!!!
Wat dat betreft is het jammer dat we hier zitten.
Wat moet ik verder over vandaag zeggen...: een lopera-dag. (vannacht, en vanmorgen 2 keer leeggelopen en daarna niet meer. Volgens Huib heb ik het natuurlijk helemaal verkeerd gedaan: de satesaus was te lekker! Met elke twee uur een pilletje hoef ik niet meer. Huib zorgt zoals altijd goed voor me: ik moet blijven liggen op bed, en krijg potjes thee van hem. En nu mag ik weer internetten, het is nu half acht in de avond.
Het was een uitgekiende dag ervoor, want in de loop van de dag begon het te storten!!!
Nu staan de plassen in onze kamer. We hebben de stekkers uit de tv en koelkast gehaald, want die dreven er zo ongeveer in.

• 12 Mei 2009 - 15:08

Mijke Van De Griek:

lopera... ach ja, geen vakantie compleet bij jullie zonder, zullen we maar zeggen.
    Geen paniek, komt goed!
    Lekker rustig aan blijven doen. En die vader van ons is maar weer een lieverd! We zijn inmiddels gewend aan zijn liefdevolle zorg, fijn hoor.

Gooi morgenochtend eerst maar een kakkerlak op de grond in het water om te zien of hij electrocuteert voordat jullie je poezelige voetjes in het water steken ;)

Toch best lekker, zo'n ECHTE bui. Hebben wij hier niet vaak.

KUS

• 12 Mei 2009 - 17:04

Adjo En Jan:

Nou, Schier was helemaal geweldig
    alles, het leuke huis, the family, het samenzijn, het stralende weer:
    het kon niet op! Gevliegerd hebben we ook! Ik heb me het weekend erg gelukkig gevoeld.
    Eenmaal thuis kwamen er opeens
    2 schapen aangewandeld over de Schoollaan. Ze keken zeer belangstellend naar de onze, Jan heeft het hek toen maar opengezet en we zijn even achter de coulissen verdwenen. En ja hoor, ze liepen zo naar binnen. Ze zijn er nog steeds en niemand weet van wie ze zijn...... wonderlijk, nietwaar?
    Nou lieverds, al het goede op Bali
    gewenst en tot de volgende mail.

• 12 Mei 2009 - 17:34

COR EN MARIA:

Lieve Joke en Huib,

Jullie ook van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Julie. Binnenkort reageren we wat uitgebreider.
    Cor en Maria.

• 12 Mei 2009 - 18:14

Mir:

Check maar even je mail.
    Dank voor jullie belletjes. X

• 13 Mei 2009 - 12:03