13 mei , 11e dag Ubud - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu 13 mei , 11e dag Ubud - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

13 mei , 11e dag Ubud

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

13 Mei 2009 | Indonesië, Bali

Huib schrijft:
De geschiedenis herhaalt zich:
Vanmiddag de dokter er bij gehaald want het werd maar niet beter. Volgens de dokter deden we het ook helemaal verkeerd. Geen lopera, want dat houdt de bacterien binnen. Zij heeft de ontlasting onderzocht en bloed afgenomen om te bekijken welke bacterie bestreden moest worden. Daar heeft Joke nu een antibiotica kuurtje voor gekregen en dan zal het snel beter gaan. Maar geen stoppende middelen nemen. De troep moet er juist uit. Het stomme was dat wij vanwege suikerziekte en maagzuurremmers een kuur bij ons hadden. Maar helemaal niet aan gedacht. Dus zijn wij weer wat wijzer geworden.
Ik ben vanmorgen naar het apenbos geweest waar je op moest passen om niet over de apen te struikelen.
Ze zitten al bij de ingang van het bos op je te wachten. En zodra je bananen hebt gekocht wordt je van alle kanten besprongen. Ook de winkeliers hebben last van ze want ze vinden het prachtig om een souvenir mee te nemen. Onder luid gelach van de overige winkeliers gaat de verkoopster er achteraan met een bezem. Ook de offerplaatsen hebben erg lekkere dingen.
Morgen blijven we afhankelijk van de situatie nog een dagje hier denk ik.
Verder maken wij ons geen zorgen over de situatie die wordt nu eindelijk op een adequate manier aangepakt.

• 13 Mei 2009 - 12:27

Mir:

Oh Oh mama krijgt het weer elk jaar voor elkaar om het spannend te maken. Gelukkig is er goede gezondheidszorg en een lieve verpleger in de buurt.

Dat apenbos klinkt wel heel erg leuk. Wat goed dat je toch lekker iets bent gaan doen, pa(ke).

Julie kwam gisteren helemaal kapot thuis van het KDV. Ze had zelfs een mutsje gekregen.
    Zondag aanstaande gaan we de rest van het grote feest vieren.Met taart natuurlijk!!
    Wordt maar snel weer beter. Dikke kussen Mir

• 13 Mei 2009 - 12:51

José:

Dag Broer,

Wat leuk nu een mail van jou te ontvangen. De reden is wat minder.
    Ik hoop als je deze mail ontvangt dat het inmiddels een beetje beter gaat met Joke. Beterschap en liefs van hier.
    Je zus

• 13 Mei 2009 - 13:47

Gekke Gerrit:

Nha wat een schrijver ben jij Huib!! Ik dacht echt dat het Joke was. Wederom beterschap aan Joke!

• 13 Mei 2009 - 14:37

Mijke Van De Griek:

wat een mooie aap!
    haha
    leuke titel ook ;)

Fijn dat jullie alert blijven op dingen die uit het lijf van onze beppe komen zetten.
    geeft toch een fijner gevoel.

Dat apenbos klinkt geweldig!!!!
    Daar wil ik ook wel heen!
    Ik hoop dat mama daar ook nog een kijkje zou kunnen nemen, want volgens mij vindt zij dat ook geweldig.

het is al weer half tien in de avond bij jullie, zie ik.
    wat een verschil toch eigenlijk.

Hier alles ok. verloskundige is tevreden en wij waren het al.

Kus kus!

• 14 Mei 2009 - 08:22

Chieneke:

Wat weten jullie leuk te vertellen. het is alsof ik er zelf bij ben. Hoe is het met je Joke, hoop dat je snel weer opknapt.het hoort er idd. bij maar we willen dat het met jou toch weer snel goed gaat.Geduld is wat we nodig hebben.Deze oma heeft het afgelopen weekend een tweejarige kleinzoon gekregen. Zo te lezen verjaren onze kleinkinderen met een jaar verschil in dezelfde tijd.
    Gisteren ben ik begonnen in het UMC.Nog 32 behandelingen te gaan. Gaat goed komen.
    Geniet verder van dit prachtige land en elkaar!