15 mei 13e dag Ubud - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu 15 mei 13e dag Ubud - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

15 mei 13e dag Ubud

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

15 Mei 2009 | Indonesië, Bali

Vandaag de dokter weer gevraagd langs te komen omdat Joke elk anderhalf uur naar de wc bleef gaan. Dus weinig verbetering. De dokter heeft nu naast de breedspectrum antibiotica een antibiotica gegeven die specifief voor de darmen is. Want mogelijk was het ingenomen antibiotica restistent geworden.
En zie hier het wonder gebeurde meteen. Vandaag na bezoek van de dokter +/- 10 uur deze ochtend tot nu vanavond 10 uur slechts 2 maal een toiletbezoek. Dus we hebben nu het goede medicijn te pakken. Joke wil morgen al weer werder gaan op onze trip maar het lijkt mij beter om even een dag te nemen om weer bij de mensen te komen. We zien wel.
Zelf ben ik naar de markt geweest want Joke doet niets anders dan slapen. Dus kan ik haar beter met rust laten.
Op weg naar de markt kom je een vreemd fenomeen tegen: mensen hebben bovenop hun dakterras een tempel ge-
maakt en niet een, maar elk huis zijn eigen tempel. Hoeven ze niet zo ver naar een offerplek te lopen.(denk ik).
Voor de rest niet veel gedaan want vanmiddag moest onze lieve Heer weer even laten weten dat hij de afwas had gedaan. Binnen enkele seconden staan alle straten blank en moet je om je hotelkamer te bereiken over de binnenplaats van het hotel die dan niet onderdoet voor een zwembad.

• 15 Mei 2009 - 13:11

Anna:

Hoi Pake en Beppe!

Fijn dat jullie je vermaken.

Ik dus die de berichten niet gelezen en wel uitgeprint, dus oma heeft het al wel gelezen over het ei!

Ze lachte haar dood aan de telefoon!

Nouja, heeft ze dubbel pret!

Liefs Anna

ps; heb het idd druk, en thuis ook geen inet, dus het gaat wat lastig!

• 15 Mei 2009 - 15:46

Mijke Van De Griek:

Wat ben ik trots op je.
    Echt, heel erg.
    Ik vind het zo knap dat je, alleen in je uppie door de straten van Ubud slentert.
    Vind dat stiekum niets voor jou, liever lekker met z'n 2-en, toch?

Heel fijn om te lezen dat je toch je gang gaat, al is het maar om mama wat rust te geven.

Nou, het lijkt mij inderdaad een goed idee om even een dagje bij te komen. Hou haar maar kort hoor!
    Probeer anders morgen eerst even een half uurtje markt, dan weet ze weer even hoe haar lijf voelt na wat inspanning.

Nou lieve lieverds, kop op, blijf weg van de wc en blijf genieten, ook van de afwas, want zo doet de Lieve Heer het niet in Nederland, in ieder geval niet zo lekker warm :)

Zoen!!

• 15 Mei 2009 - 16:13

Mir:

Ha! dat afwaswater kwam de afgelopen uren hier naar beneden, de straten staan er blank van.
    Fijn idd dat je je toch vermaakt. Wens mama maar veel beterschap.
    Vandaag bij Ina op bezoek geweest. Dat was erg gezellig. Ze heeft wel veel last van haar rug en artrose.
    Vandaag zelf ook naar de kapper geweest en de boblijn is weer terug.
    Nog wat van Julie: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOijiel''''''''''''''''''''''''''''/.,

Dikke knuffels, Julie en Mirrie

• 16 Mei 2009 - 06:59

Jose:

Hallo lieve twee,

Jij kunt erg streng zijn Huib. Joke is daar gevoelig voor dus.....
    eerst maar eens een rondje lopen om het hotel.
    Streetfood en eieren met een oog zijn uit den boze. Van Puma (veel in indonesie gewoond) hoorden wij dat het meestal niet ligt aan pindasaaus of iets wat gekookt of gebskken is.
    Dus....wees wijs Joke!
    Liefs van ons beiden,