20 Mei, Candi dasa, 18e dag. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu 20 Mei, Candi dasa, 18e dag. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

20 Mei, Candi dasa, 18e dag.

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

20 Mei 2009 | Indonesië, Bali

Vandaag hebben we prinsje en prinsesje gespeeld:
Vanmorgen tijdens ons ontbijt maakte de mijnheer van zo'n muggepotenboot zijn boot klaar, waarna wij ons op zee begaven. Heerlijk! We zijn naar een paar hoge rotsen gevaren en hebben daar gesnorkeld: prachtige vissen en koraal gezien. Daarna doorgevaren naar een wit-zandstrand, daar op een bedje onder een parasol een kopje koffie gedronken en weer in de boot naar huis.Het was heerlijk.
Nu achter internet, want we moeten een hotel voor morgen reserveren in Lovina-beach. Als je dat op internet doet is het zoveel keer goedkoper. Dus zoeken maar.
Marije sms-de van een vliegtuig dat crashde boven Java, daar zaten militairen in, dus leven wij nog.

Ps
Fijn dat Yasmin weer thuis komt Gerke, heeft ze het fijn gehad?
Mirjam, wij doen ons best voor de stempel, we hebben ze nog niet gezien.
Chieneke: ik heb bewondering voor je: het lijkt bijna gezellig zo met Levi voorop!
Verder iedereen weer dikke zoenen.

  • 20 Mei 2009 - 08:54

    Gerke:

    Klinkt inderdaad heeeeeeeeerlijk! Maar geen foto's.. jammer.

  • 20 Mei 2009 - 09:05

    Huib En Joke Van De Griek:

    o.k. op uw verzoek. hierbij dan.

  • 21 Mei 2009 - 08:34

    Mir:

    Wederom ziet het er weer goed uit. En, niet verbrand? Geen lekkende duikbril?
    Hier was het een normale werkdag. Wel even langs de tandarts, ze gaan mijn laatste verstandskies trekken. Eindelijk dat ding staan zo ongeveer horizontaal waardoor ik mijn wang regelmatig kapot bijt.
    Ben ook bij de V&D geweest voor de foto's van Julie. Arjanne had me van te voren gewaarschuwd. De cadeaufoto is een vaste foto, nl de eerste die ze schieten. Daarnaast leggen ze 8 prachtige foto's neer waaruit je mag kiezen voor 25 euro per stuk! Maar gelukkig is Julie gewend aan de camera en was de 1e foto erg leuk. Er zat nog een prachtige foto bij maar 25 euro is me net iets te veel. Het meisje van V&D was spontaan niet meer zo aardig, begon zelfs een beetje te katten. Waardoor ik nog blijer werd met mijn gratis foto. Deze verkooptruc ging gelukkig aan mij voorbij.
    Gisteren ook nog spelletjesavond gehad met de meiden, was erg gezellig. Vandaag komen Cor en Maria. Cor en ik gaan nog een keer de kruipruimte in. Alle buizen zijn nu gemaakt door de loodgieter en nu gaan we de motmuggen bestrijden. Hopelijk zijn we dan van al onze dieren in de kruipruimte af!
    Veel plezier! Dikke knuffels, Mir

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

huib en joke

Dag iedereen! Zijn wij even modern: onze reis naar Thailand op deze site te zetten! Het is voor ons meteen een mooie bundeling, zo snijdt het mes aan 2 kanten...

Actief sinds 24 Feb. 2008
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 23246

Voorgaande reizen:

03 Mei 2009 - 30 Mei 2009

Joke en Huib op Bali

26 Februari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: