21 Mei, Lovina, 19e dag. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu 21 Mei, Lovina, 19e dag. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

21 Mei, Lovina, 19e dag.

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

21 Mei 2009 | Indonesië, Bali

Vandaag om 6 uur wakker geworden omdat de kinderen van een in het hotel logerende familie duidelijk het niet meer konden houden en in het zwembad voor onze deur sprongen. En dat ze plezier hadden was goed te horen. Toen maar om 7 uur er uit gegaan om de koffers te pakken.
Na het ontbijt vertrokken om een reis te maken dwars door Bali. Onderweg kwamen we een processie tegen maar de dragers waren even aan het uitrusten dus stond het hele gevaarte geparkeerd naast de stoeprand. Vervolgens langs de vulkaan gekomen die in 1964 tot uitbarsting was gekomen en duizenden slachtoffers heeft gemaakt. Daarna weer de vulkaan(berg) af naar beneden waar ze al vroeg waren begonnen met de voorbereidingen voor kerst. Gezien de planten die langs de weg groeien.
Uiteindelijk op Lovina Beach aangekomen en ik moet zeggen het is totaal anders dan het Hotel in Candi Dasa. Hier hebben we een eigen grasveldje en een palmboom voor onze deur. En het zwembad is nu naast onze kamer inolaats van voor onze kamer.

Morgen waarschijnlijk een rustdag want vannavond moeten we weer naar Balineese dansen kijken. Dus zal het wel laat worden.

Groeten van hier met ons gaat het goed en we hoorden via de SMS dat MACaDr geland zijn in Bangkok.
Liefs van ons beiden.

• 21 Mei 2009 - 10:16

Gerke:

Wederom heeeeeeerlijk

Sterker nog marij en cas zijn doorgevlogen naar een eiland, krabi genaamd

Yasmin is terug en het is lekker weer, we duiken het park in!

De loeten

• 21 Mei 2009 - 20:41

José:

Hoi,

Ik zou wel een aantal rustdagen daar houden. Het is te mooi om waar te zijn. Geniet ook maar een beetje voor mij o.k.?

liefs van een jaloerse zus

• 22 Mei 2009 - 07:03

Mir:

Vandaag gaan wij naar Antwerpen voor een KoMi weekend. Julie is gisteravond al meegegaan met Cor en Maria. Wij gaan 3 dagen genieten van de zon en de stad.
    Jullie ook veel plezier!!! Dikke kus Mir