Dag 21: terug in Bangkok. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu Dag 21: terug in Bangkok. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

Dag 21: terug in Bangkok.

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

18 Maart 2008 | Thailand, Bangkok

Vandaag weer met het vliegtuig naar Bangkok. Maar eerst nog lekker aan het strand gelegen. We hebben geconstateerd op het vliegeld dat we wat overgewicht hebben inmiddels. (ook de koffers hebben er last van).
Ik voel me zo langzamerhand een wereldvrouw en prinsesje tegelijk:
- In 3 weken 5 keer gevlogen.
- Gisteravond een demonstratie gezien van Thai-boxing - heel interessant(niet dus)
- en voor het eerst in mijn leven een heuse travestiet gezien. Dacht toch echt dat ze een vrouw was die aan de bar zat, totdat ze begon te praten... Kippevel!
Mirjam, we hebben je lamp gekocht. Afgedongen van 950 naar 600 Bhat.(12,50 euro)Het volgend stalletje beaamde dat het een goede prijs was.
Het valt ons op dat het hier lang niet zo warm - of vochtig - is als op Kho Samui. Het is hier nu heel goed te doen.
Morgen gaan we om 9 uur met de taxi naar het vliegveld.
Morgen om deze tijd zijn we thuis. Tenminste de tijd die het hier aangeeft.