Dag 18: een dag van niets doen. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu Dag 18: een dag van niets doen. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

Dag 18: een dag van niets doen.

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

15 Maart 2008 | Thailand, Bangkok

Het was vandaag weer zo'n dag...
Te heet om iets te ondernemen. Huib zit op het terras en ik lig in de schaduw van een palm op het strand.
Het is nu zes uur 's avonds en om bij de computer te komen moeten we toch wel 50 meter lopen. Met als gevolg: water uit de kop, zoals Huib dat omschrijft, en waar komt al dat water langs mijn benen vandaan op zo'n moment? Ik had toch net geplast? (Dat is trouwens heel makkelijk hier, dat doe je de hele dag via je huid.)
Gister vanwege een half flesje koud water Huib weer de stuipen op het lijf gejaagd: aan de race. Maar gelukkig ging het na lopera en een zakje ors over, (zoals ik natuurlijk al gezegd had, haha).
Maar verder gaat het hier prima: we drinken nu blikjes van naast de koelkast.
Huib maakt foto's van de voorbereidingen van het eten zo her en der om ons heen.Ziet er allemaal erg lekker en vers uit.
Verder was het hoognodig tijd om mijn voeten te laten scrubben. Een mens kan toch niet met eelt onder de voeten naar huis, wel? Het zijn nu weer babyvoetjes.
Verder eigenlijk niets te vertellen. Morgen gaan we waarschijnlijk op de brommer het eiland verkennen.
Dus wellicht dan weer meer avonturen.