Dag 8 : Lopradag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu Dag 8 : Lopradag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

Dag 8 : Lopradag

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

05 Maart 2008 | Thailand, Chiang Mai

Nu eens een bericht van Huib. Vandaag was een rustdag, geen avonturen dan dat er lopra geslikt wordt door ons beiden. Joke is in het hotel gebleven en ik ben naar de nachtmarkt gegaan. Gisteren een deal gesloten met de kledingmeneer en zo bezit ik straks 8 overhemden die op mijn lijf zijn aangepast. Joke heeft gisteren ook twee hesjes laten maken. Wordt heel mooi allemaal. Daarna even naar het koffietentje van Marije, Starbucks, en daar koude koffie met slagroom gegeten/gedronken. Later zei Joke "Oh, oh ik kan niet tegen slagroom" dus zie hier het resltaat. Lopra cq. diareeremmer. Of het moet het ijskoude vliegtuig zijn geweest van Bangkok naar Chiang Mai. De mensen zaten daar met bodywarmers aan. Wij dus niet. Wij zaten in ons dunste blousje te rillen in een vliegende koelkast.

Maar goed de sappige verhalen van gisteren:
Met een busje om 8.30 naar de olifanten geweest. Daar een ritje gemaakt door het bos en door de rivier. Daarna op een vlot de rivier afgezakt om vervolgens in een ossenwagen weer een ritje door het bos te maken.
Toen was het etenstijd; een heerlijke lunch gehad en daarna naar het hoogtepunt van de trip: de vlindertuin!
We hebben er een paar geteld dus zijn we maar naar een demonstratie landbewerken gaan kijken. Ossen die ploegen, rijst die geplant, geoogst en gedorst wordt etc. etc.
En toen naar huis. Maar eest moesten we een papierfabriek bezoeken.Papier gemaakt van olifantenstront. Nu ga ik naar mijn overhemden winkel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

huib en joke

Dag iedereen! Zijn wij even modern: onze reis naar Thailand op deze site te zetten! Het is voor ons meteen een mooie bundeling, zo snijdt het mes aan 2 kanten...

Actief sinds 24 Feb. 2008
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 23248

Voorgaande reizen:

03 Mei 2009 - 30 Mei 2009

Joke en Huib op Bali

26 Februari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: