Dag 7: olifanten, raften, enz. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu Dag 7: olifanten, raften, enz. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

Dag 7: olifanten, raften, enz.

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

04 Maart 2008 | Thailand, Chiang Mai

Gisteravond naar de nightmarket geweest. Wat een stalletjes! Heel veel te zien. Ook bij een overhemdenmeneer uit India, met zo'n tulband op. Dit schijnt hun specialiteit te zijn. Huib heeft een oud hemd afgegeven en dat maken ze na, en ja hoor, ik zag natuurlijk ook iets moois.
Vandaag moesten we ons half negen melden bij de receptie voor een rit naar het noorden en de daarbijbehorende belevenissen.
Deze belevenissen vertellen we morgen, want de internet in ons hotel is zo traag dat ik gister niets kon inladen (het is n.b. een apple!). Nu zitten we in een ander, heel chique hotel voor 80 baht, een half uur - terwijl het normaal 20 tot 30 baht is. En Huib moet nog een auto reserveren via internet, dat is goedkoper.
Morgen alle sappige verhalen over olifanten, vlotten, ossenkarren, en: vlindertuin!