Dag 10: we zijn er weer. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu Dag 10: we zijn er weer. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

Dag 10: we zijn er weer.

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

07 Maart 2008 | Thailand, Chiang Mai

Jaaa, we zijn er weer. Tsjonge, even goed ziek geweest: oorpijn!, en diarree, 39 graden, en koud, terwijl het buiten ook bijna 39 graden was, lag ik te rillen. Toch maar gisteren een dokter erbij geroepen, - een infectie - een grote spuit in mijn bil gekregen, en 5 soorten pillen, ze vertelde me dat het dan vandaag om 12 uur over zou zijn. (dat zei ze gister om 4 uur!)
En mevrouw had gelijk. Ik heb net lekker spagetti gegeten - een goed teken en we zitten op de nightmarket in een internetcafe.Wat een wonderdokter. Ze wilde echter wel in euro's afrekenen en vroeg 80 euro hiervoor. Het salaris voor 3 maanden van een arbeider hier! We zullen maar denken dat ze er erg goede zaken mee ondersteund.
Huib heeft ook een tic van de molen meegekregen en had ook een nacht koorts en zijn ingewanden zijn ook nog niet zoals het moet.
Maar we hebben goede hoop. Morgen reizen we af in een prachtige auto: een station chevrolet naar Pai.
Geen foto's vandaag, een hotelkamer is niet zo bijzonder.