Dag 17: Kho Samui - onder bomen, op strand. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu Dag 17: Kho Samui - onder bomen, op strand. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

Dag 17: Kho Samui - onder bomen, op strand.

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

14 Maart 2008 | Thailand, Bangkok

Vandaag weer zo'n dag: zon, zon, en nog eens zon.
We hebben de dag dus maar op het strand, liggend op een bedje, met een boekje, doorgebracht: het was te heet.
Er zijn mensen die de hele dag in die brandende zon liggen, wij verhuizen met de schaduw mee. Soms kijkt de zon tussen de blaadjes door, en daar was ik dus alsnog een beetje van verbrand.
Het zeewater is dusdanig lekker dat we vandaag voor het eerst sinds jaaaaren weer eens samen in zee gezwommen hebben, en leuk dat dat was!
Voor de rest een beetje eten, een beetje laten masseren, een beetje drinken, weer een beetje eten, en alweer een beetje drinken... Phoe, phoe, we zouden er moe van worden...
De temperatuur is nog steeds dusdanig dat we ons verder zo min mogelijk bewegen.
's Avonds worden er op het strand tafels en stoeltjes neergezet met lampionnen en leggen ze lekkere kussens op de banken, waar je de avond verder op kan doorbrengen, al mijmerend over hoe goed het leven wel is.
We hebben het nog niet aangedurfd om van de mobiele barbeque te eten, maar hij is wel op de gevoelige geheugenschijf vastgelegd.