Dag 6: Op naar Chaing Mai. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu Dag 6: Op naar Chaing Mai. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

Dag 6: Op naar Chaing Mai.

Door: Joke en Huib.

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

03 Maart 2008 | Thailand, Chiang Mai

Wat is het heerlijk: een dagje rustig aan doen. Alhoewel, vanmorgen leek ik wel een heuse backpacker in een guesthouse.(zie foto) Ik viel in elk geval niet uit de toon.
Vanmorgen mochten we uitslapen: we hoefden pas om 10 uur met de taxi naar het "oude" vliegveld. We vertrokken om 10 over 12 voor een vlucht van 70 minuten. De piloot was bang dat hij tegen de zon in zou moeten kijken ( zie foto). Voor het vliegen hebben we koffie gedronken in een soort Thaise Mac. Donald. Daar verkochten ze rijst met pekingeend, met soep vooraf en een grote cola voor 3 euro. Kan onze chinees nog wat van leren. Wel eens gezien wat er verder in zo'n Mac.Donald in de vitrine hangt? (kijk naar de foto, dan zie je de pekingeenden zij aan zij)
De vlucht verliep uiterst rustig, met een taxi naar 3*hotel (zie foto), waar we een chique kamer hebben. We kunnen vanavond zelfs in bad.(incl. ontbijt voor de prijs van 20 euro totaal)
Nu zitten we in een internetcafe bij de nightmarket. We gaan zo eten, want Huib zit als een gek te gapen. Komt van de airco, zegt hij...
Verder gaan we op zoek naar luierbroekjes voor Mir en Koen (haha- zal leuk staan), een atelier om voor Huib dunne overhemden te maken, en een verhuurbedrijf van auto's. Je ziet: we hebben het ook nu weer druk.
P.s. het is hier niet zo heel erg warm, gewoon erg warm.(30 graden?)