Dag 15: laatste dag Chiang Mai. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu Dag 15: laatste dag Chiang Mai. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van huib en joke griek - WaarBenJij.nu

Dag 15: laatste dag Chiang Mai.

Door: Joke en Huib

Blijf op de hoogte en volg huib en joke

12 Maart 2008 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag was gepland voor Chiang Mai zelf.Maar ja, hoe doe je dat?
Als vliegende olifantjes, en ach, het levert leuke foto's op.
We weten nu hoe de varkentjes zich voelden, die we onderweg achterop kwamen.
Gisteravond zijn we naar een grote Plaza geweest en hebben de luierbroekjes gekocht die de mevrouw uit de kledingwinkel had aangeraden. Huib heeft een foto gemaakt van de complete collectie. Al Mirjams vriendinnen die in verwachting zijn, worden vlgs mij nu voorzien van luierbroekjes uit Thailand.
Al brommend zijn we door de oude stad gereden. Nog een heel mooie Wat gezien, waar op de parkeerplaats een songthraew vol met monniken was.
Vanuit het internetcafe gaan we naar het hotel, inpakken voor morgen, eten, en dan vanavond nog wat inkoopjes doen.
Ik weet niet of we morgen wel gelegenheid hebben om te schrijven, want we gaan vliegen naar Kho Samui.
We zijn weer klaar voor het volgend avontuur!
Oh ja: Huib heeft cursus luierbroekje-vouwen gemaakt.(zie foto's)